Eilandleven op Gili Air:'Enjoy!'

15 augustus 2019 - Gili Air, Indonesië

Wat een prachtige dagen ! We begonnen met een ontbijtje op t terras en een wandeling naar t strand aan de Oostzijde.Helaas was t vloed en  de zee erg ruig, dus minder geschikt om te snorkelen. We hebben de eerste uren doorgebracht aan ons privezwembad, heerlijk! Rond half 2 teruggegaan, toen zag t er beter uit. We zijn 2 keer in zee gegaan en hebben talloze tropische vissen, koraal, zeeanemonen en inktvis gezien. En als klap op de vuurpijl...een reuzenzeeschildpad! Echt supergaaf! Later op de dag zijn er naar het dorpje geweest, en hebben we bij de enige echte Italiaan een pizza gegeten.Eenmaal terug hadden we een gezellige avond met Komeng en Elma, en live gitaarmuziek en zang van de jongens!

De tweede dag was t erg heet, dus smorgens relaxen bij t zwembad. sMiddags naar het strand waar altijd een lekker briesje staat,en we weer gesnorkeld hebben..en jawel...weer een schitterende schildpad gezien! Naast een heleboel ander moois,zoals een school bijna lichtgevende vissen die ineens overal om me heen passeerden.Later nog een keer genoten van de zonsondergang aan de Noordkant, en tot slot verrukkelijk gegeten bij Yadhi, die ook een lekkere Oreo icecoffee kon maken:)